bokomslag Nachhaltige Markendifferenzierung von Commodities
Samhälle & debatt

Nachhaltige Markendifferenzierung von Commodities

Tim Bohmann

Pocket

999:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 380 sidor
  • 2010
Tim Bohmann erarbeitet im Rahmen der identitatsbasierten Markenfuhrung ein detailliertes Verstandnis von Commodities, auf dessen Basis er sechs commodity-spezifische Markendifferenzierungsansatze herleitet.
  • Författare: Tim Bohmann
  • Illustratör: 48 schwarz-weiße Tabellen 36 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834927026
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 380
  • Utgivningsdatum: 2010-12-09
  • Förlag: Gabler