bokomslag Sensory Marketing
Psykologi & pedagogik

Sensory Marketing

Bertil Hultn

Inbunden

2479:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 420 sidor
  • 2015
Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.
  • Författare: Bertil Hultn
  • Illustratör: black and white 15 Tables 32 Line drawings black and white
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781138914629
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 420
  • Utgivningsdatum: 2015-11-02
  • Förlag: Routledge