bokomslag Strategisches Mehrmarkencontrolling
Samhälle & debatt

Strategisches Mehrmarkencontrolling

Mathias Kullmann

Pocket

1419:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 316 sidor
  • 2006
Controlling von Markenportfolios im Rahmen des strategischen MarkenmanagementsIdentitätsorientiertes Markenportfoliomanagement als konzeptioneller Bezugsrahmen des MehrmarkencontrollingsIdentitätsorientiertes MehrmarkencontrollingEmpirische Untersuchung zur Modellvalidierung
  • Författare: Mathias Kullmann
  • Illustratör: 22 schwarz-weiße Tabellen 43 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835004146
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 316
  • Utgivningsdatum: 2006-07-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag