bokomslag Handelsmarketing durch Handelsmarken-Politik
Samhälle & debatt

Handelsmarketing durch Handelsmarken-Politik

Ludwig G Poth

Pocket

789:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 77 sidor
  • 1973
Marketinginstrumentalstruktur 47 1. Produkt-(Sortiments-)Strategie . 47 2. Preis-(Qualitats-)Strategie . . . 49 3. Distributions-(Service-)Stra tegie 54 4. Kommunikations-(profilierungs-)Strategie . 59 Zusammenfassung .. 61 Ausgewiihlte Literatur 67 Stichwortverzeichnis . 69 7 Verzeichnis der Abbildungen Seite Abb. 1 Grundzuge des aktiven Handelsmarketings . .. 15.

  • Författare: Ludwig G Poth
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783409364614
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 77
  • Utgivningsdatum: 1973-01-01
  • Förlag: Gabler