bokomslag Internet Self-Service in Kundenbeziehungen
Samhälle & debatt

Internet Self-Service in Kundenbeziehungen

Harald Salomann

Pocket

989:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 230 sidor
  • 2008
Harald Salomann prasentiert Handlungsempfehlungen zur Gestaltung von Internet Self-Services in Kundenbeziehungen von Finanzdienstleistern. Er leitet Anforderungen fur die Planung, Konzeption und Umsetzung in kundenorientierten Prozessen ab.
  • Författare: Harald Salomann
  • Illustratör: Dissertation Universität St Gallen 47 schw-w Abb, 42 schw-w Tab
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834908414
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 230
  • Utgivningsdatum: 2008-02-01
  • Förlag: Gabler