bokomslag Situative Marketingstrategien
Samhälle & debatt

Situative Marketingstrategien

Torsten Tomczak

Inbunden

2229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 334 sidor
  • 1989
Frontmatter -- Geleitwort -- Vorwort -- Inhaltsverzeichnis -- I. Grundlegung -- II. Strategische Marktplanung -- III. Situatives Entscheidungsmodell zur Planung von Marketing-Grundsatzstrategien für "Dogs" -- IV. Empirische Untersuchung -- V. Diskussion -- Literaturverzeichnis -- Anhang -- Backmatter

  • Författare: Torsten Tomczak
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783110122374
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 334
  • Utgivningsdatum: 1989-08-01
  • Förlag: De Gruyter