bokomslag Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe
Samhälle & debatt

Strategies of Multinationals in Central and Eastern Europe

Yordanka Chobanova

Pocket

759:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 269 sidor
  • 2009
The focus of the study is on the larger food processing companies, which invested in Central and Eastern Europe namely Nestl, Unilever and InBev - and analyses the motives of investment and the entry strategies of food MNEs, outlines their contribution to the local development and stresses the national actors as forces to embedded FDI.
  • Författare: Yordanka Chobanova
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9781349311538
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 269
  • Utgivningsdatum: 2009-08-21
  • Förlag: Palgrave Macmillan